Augustibebisar
Den här veckan har varit riktigt superjobbig ärligt talat. Sjuka barn i kombination med dålig sömn och hormonstormar är sådär. Lite skönt att få avsluta veckan med en mysig eftermiddag tillsammans med vänner då, det behövdes verkligen.

Selma fick feber i tisdags och därefter en riktigt otäck hosta, och det har bara gått upp och ner hela veckan. Så tröttsamt. Jag har sovit som en kratta och ironiskt nog beror det inte på spädbarnet, utan 5-åringen som är van att komma in till oss på natten men som vi nu då inte har velat eller vågat ha sovandes i vår säng. Tycker så synd om henne för hon vill verkligen inte sova själv, men jag är så rädd att hon ska smitta Saga (eller mig så att jag i min tur smittar henne). Vi håller tummarna för att det går över snart och att ingen mer åker på det.

Hur som helst. Jag fick en riktigt bra söndagseftermiddag med Amanda och Rebecka i alla fall, och Saga fick träffa sin första tjejkompis som är ynka 2.5 vecka yngre än henne. Så roligt att ha en nära vän som också är mammaledig samtidigt! God lunch och fika bjöds det på också.

(null)
(null)
(null)
(null)

yes

MMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMM

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress