Överraskningskväll
Fredagkvällen blev mer än lyckad. Vi var ett stort gäng från jobbet som överraskade vår bästa Annica med en utekväll för att fira att hon gifte sig strax innan sommaren. Så kul kväll!

Jag trivs som fisken i vattnet som föräldraledig, men mina kollegor saknar jag. Roligt då att få hänga på och träffa dem utanför jobbet och umgås på riktigt. Nu blev det en kväll med mat och dryck på Pinchos, följt av femkamp i Bowlinghallen. Skytte, pilkastning, shuffleboard, "banka" och en serie bowling bestod femkampen av och jag vet allvarligt talat inte när jag senast skrattade så mycket. Roliga aktiviteter och grymma kollegor. Lever länge på den här kvällen och gick hem med aningens mindre ångest över att börja jobba någon gång nästa år. 

(null)

(null)

Och just det! Mitt lag vann faktiskt, tack vare att jag och Tomo var bäst på bowlingen. Varför bowlar man inte oftare?
emelivet.blogg.se

Men åh så kul initiativ av er!😊 Kika gärna in hos mig också 😊

emelivet.blogg.se

Men åh så kul initiativ av er!😊 Kika gärna in hos mig också 😊

Linnéa

Åh vad gott!

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress