Haircut
Det finns en hel del att förbereda såhär sista veckorna innan bebis. Jag försöker att ta lite i taget, och idag hade jag en stunds egentid hos frissan inbokad.

Lika bra att passa på att fräscha upp barret lite innan det kommer ett till litet vilddjur som tar all min vakna (och sovande?) tid, tänker jag. Det svåra är; hur nära inpå BF vågar man vänta? Jag vågade inte chansa och vänta längre nu, och Sanna som jag klipper mig hos jobbar dessutom bara två dagar i veckan för tillfället. Lite drygt fyra veckor innan beräknat datum blev det alltså. Perfekt. Så skönt att bli av med slitna toppar, och så fick jag känna mig lite glammig med fina lockar för en dag. Jag önskar verkligen att jag var en "hårmänniska", men jag har noll talang på den fronten tyvärr. Får väl njuta extra mycket av de tillfällen då ett proffs löst det åt mig. 

(null)
Det hände förresten något med magen igår! Ser ni hur den sjunkit? Nästan krympt lite också, om det nu är möjligt. Hela gårdagen kantades av sammandragningar, så jag får fråga barnmorskan på besöket imorgon om det kan ha något samband. Några veckor till får det allt dröja, helst av allt tills efter Selmas 2-årsdag om jag får bestämma!
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress