Power-onsdag
Jag vaknade med en vansinnigt skön känsla i kroppen efter gårdagens Power. TRÄNINGSVÄRK!

Äntligen vågade jag mig på att träna igen efter förkylningen. Mina träningsonsdagar är lite heliga eftersom det inte blir så många tillfällen i veckan numera, så det tar emot att missa de passen. Samtidigt har jag inte vågat chansa tidigare med risk för att förkylningen ska börja om, men efter att ha gått mina lunchpromenader måndag och tisdag (som jag har saknat dem!) så kände jag mig på banan igen. Att få upp pulsen anstränger andningen fortfarande och jag blir lite hostig, men ett styrkepass gick utmärkt. Nu kör jag lunchpromenad torsdag och fredag, och satsar på att ta mig till gymmet i helgen. Tänkte faktiskt testa ett pass från "Stora träningsboken för gravida". 

Vad tränar du den här veckan?

(null)

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress