Friyay
Det är både lite ups and downs denna fredag.

Jag kan ju börja med att säga att i egenskap av att vara den som drar in pengar i hushållet för tillfället så är den här fredagen rejält efterlängtad eftersom lönen äntligen trillat in på kontot. Mindre kul är däremot att det säger slurp och så har alla räkningar och fakturor ätit upp det mesta. Där fick jag för att jag gick och längtade efter en riktig lön i slutet av föräldraledigheten. I just den ekonomiska kategorin så längtar jag numera tills vi är TVÅ som drar in lön igen. 

Det är i alla fall fint väder, jag har slutat tidigt och har dessutom en aw med fina vänner inbokad framåt kvällen. Det får väga upp att natten varit kass och Selma tydligen vaknat med feber, snor och hosta. Stackars alltså, inte kul med förkylning i denna värme... 

Jaja, ha en fin fredag hörni!❤️
(null)

Sommar i maj betyder plask på altanen. Dock inte idag tyvärr, eftersom liten är sjukis.

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress