Säsong för solbrillor!
Nu när våren anlänt på riktigt (vi får hoppas att den kämpar sig kvar) är det väl läge att börja plocka fram solglasögonen ur gömmorna. Det är en sådan där grej som man aldrig kan få för många av och som jag gärna vill uppdatera inför varje säsong. Jag gillar verkligen att kunna växla mellan olika modeller beroende på aktivitet eller tillfälle. Nu när jag om en liten stund ska ut på en barnvagnspromenad i solskenet så vill jag till exempel gärna ha en lite större modell som täcker mer, medan jag gärna tar en snyggare och nättare variant om jag ska ner på stan eller liknande. Raybans har länge varit en favorit hos mig och fungerar till det mesta. Till strandsäsongen är jag dock inne på coola färgade glas. Smaken är som baken och här nedan har ni många fina sorter att välja mellan, perfekt inför sommaren! 

Solglasögon - Kollage
 
1. Pilgrim | 2. Rayban | 3. Michael Kors | 4. Jeepers Peepers | 5. Even & Odd | 6. Michael Kors Blå | 7. Le Specs | 8. Vogue
 
Sponsrat inlägg


Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress