På gymmet - med bebis

Äntligen kom vi iväg till gymmet idag! Jag vill inte ha med Selma dit när det är mycket folk, så vi passade på strax innan lunch. Det var lite bambi på hal is-varning, men ändå så himla roligt att vara där igen även om passet blev både snabbt och försiktigt. Jag måste läsa på lite om vad jag ska undvika att göra innan jag kör ordentligt, så idag blev det bara 30 minuter på crosstrainern och sedan lite övningar för armar och axlar. Det räckte bra som start. 

Jag vet inte hur det är på andra gym, men på Actic här var det i alla fall ok att ta med vagnen in så det blev så. Nu är det ju inte smutsigt ute, hade det regnat hade jag nog tagit babyskyddet på armen för att inte dra in en massa smuts av respekt för maskinerna och andra motionärer. Jag själv hade inte uppskattat om någon annan gjort så, så då vill jag inte göra det själv heller. Selma sov hela passet och vaknade lagom till att vi skulle ut till bilen igen.

Hur bra är det förresten inte med dessa adaptrar som man sätter på chassit för att kunna klicka i babyskyddet? Så himla bra att inte alltid behöva släpa med liggdelen, eller att behöva väcka henne när hon somnat i bilen också för den delen.
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress