Hotell bokat!

Jag skrev ju häromveckan att mitt stora träningsmål detta år blir Tjejmilen och jag är verkligen så himla peppad! Ibland behöver man en paus från något för att få tillbaka gnistan och så har det verkligen blivit för mig med löpningen nu. Förra vintern och våren marathontränade jag ju och det slet liksom bort det roliga lite, särskilt sedan när jag blev sjukt och inte ens kunde genomföra själva loppet. Riktigt bottennapp... Men nu när jag snart varit ifrån löpningen i ett helt år (!) så kan jag knappt hålla mig längre. 

Jag har ännu inte anmält mig till själva loppet, men igår bokade vi hotell och det blir som vanligt vi, mamma och pappa samt min lillebror och hans Rebecca som åker. Vi tjejer (minus Selmis) springer och grabbarna får heja. Sedan blir det middag på någon trevlig restaurang och så hotellnatt på det. Längtar redan! Denna gång testar vi Scandic Continental, kul med något nytt.

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress