Veckans träning (26/6-2/7)

Jag måste säga att jag ändå lyckades helt ok med att få till föregående veckas planerade träning, så jag fortsätter så åtminstone tills jag fått rutin på det. Scrolla ner lite och kika hur det gick!

Nu är jag mest taggad för att snart börja springa igen. Jag smygjoggade litegrann idag på väg till och under mammaträningen på djurgårn och det kändes faktiskt bra. Det känns som att jag har rätt bra kontroll på magmuskulaturen och knipet är inte så tokigt det heller, men jag får såklart fortsätta jobba med det. I övrigt så håller jag mig till planen att vänta tills 4 månader efter förlossningen, alltså om 10 dagar. Men vem räknar?? Haha.

Måndag: Promenad✅

Tisdag: Mammaträning✅ + Promenad✅ + 1 set Mammamage✅

Onsdag: Promenad✅ + 2 set Mammamage❌

Torsdag: Gym✅ + Promenad✅ + 1 set Mammamage✅

Fredag: Promenad + 1 set Mammamage

Lördag: Gym + Promenad + 1 set Mammamage

Söndag: Promenad + 2 set Mammamage

Med Mammamage syftar jag på de 4 olika övningarna i den aktuella nivån i Mammamage-appen.
Med Promenad syftar jag på promenad med vagnen, minst 30 minuter.
Utöver det så försöker jag få till knipövningar minst 2 gånger per dag.

Nya löparskor är inhandlade och ska promeneras in innan det är dags att ta de första löpstegen i dem. Jag ska dela med mig mer av hur jag ska komma igång med löpningen när det närmar sig. Längtar!
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress