Rabattkod hos Twistshake

Här kommer ett roligt samarbete som jag och Selma är väldigt nöjda med nu när vi delammar och flaskmatar. Nappflaskor går åt som smör om man inte vill diska var tredje timme, och nu har vi fått hem en flaska från Twistshake. Jag har varit lite nyfiken på dessa, så jag blev väldigt glad över att få möjligheten att testa. Love at first sight, kan jag säga! Definitivt de snyggaste nappflaskorna på marknaden och jag gillar den här skarpt. Den lilla behållaren man får med flaskan är perfekt för att måtta upp t.ex ersättningspulver i om man ska lämna hemmet, eller kanske för matning nattetid när man är lite för trött för att stå med måttet och greja. Dessutom är flaskan ergonomiskt designad, BPA-, BPS- och BPF-fri, samt har en anti-kolik ventil, ett mixernät för att lösa upp eventuella klumpar och en extra bred flaskhals för att underlätta påfyllning och rengöring. Smart va?!


Med rabattkoden "niilssonsara20" får du 20% rabatt på ditt köp på hemsidan. Där finns även nappar, napphållare och en hel del annat smått och gott i fina färger och designer.

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress