Överraskningskväll på stan

Igår hade jag och Sandra kokat ihop planer för att "kidnappa" fina Madde för en kväll på stan. Vi överraskade med en present, bio och middag, lite istället för en traditionell babyshower. En himla mysig kväll blev det, och filmen Bridget Jones's baby får full pott av mig. Gillar man de gamla filmerna så gillar man garanterat den här. SÅ rolig! Måste ses.

Annars? Jag vaknade till en riktigt grå torsdag idag, men jobb och ett spinning-pass ska jag väl ta mig igenom. Hemma sedan så väntar ugnspannkaka/fläskpannkaka, vilket har blivit lite av en torsdagstradition här de senaste veckorna. Perfekt efter ett riktigt svettigt träningspass! Helgen är nära och jag kunde inte längta mer efter fredagen. Varför får ni se imorgon.

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress