Nya iPhone 7

Vill ha. Behöver. Villhöver?

Någon mer än jag som var nördig nog att följa Apples lanseringsevent igår? Min J följde hela klabbet, medan jag endast joinade för höjdpunkten. iPhone 7. Avbetalningen på min 6:a går ut nu i september och jag hade verkligen bestämt mig för att vara ekonomisk och köra vidare på den så länge som möjligt, men efter att ha sett den nya modellen vacklar jag rejält. Vattentålig, MYCKET bättre kameror, Retina-skärm, stereohögtalare, längre batteritid, större minne, snabbare och med en ny avancerad hemknapp. What's not to like? Plus-modellen har dessutom två kameror bredvid varandra för ännu bättre bildkvalité och zoom.

Måste tänka igenom detta känner jag. Galet sugen blir man ju. Tänk bara vilka fina bilder jag skulle kunna ta till bloggen med den telefonen...😉

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress