Vecka 20

I och med att vårt BF blev flyttat en dag på ultraljudet, från 28 februari till 1 mars, så går vi nu in i ny vecka på torsdagar istället för onsdagar. Just nu är vi i vecka 20 (19+3) och tiden går rasande snabbt! Snart halvtid och det känns helt galet. Man längtade så mycket efter vecka 12 i första hand, och sedan efter UL som vi ju fick i vecka 19, så nu bara svischar dagarna förbi. På fredag ska vi träffa barnmorskan för andra gången och jag är så spänd på att se hur mycket jag gått upp i vikt. Jag startade på 54 kg, vilket är ett kilo mindre än jag vanligtvis väger, antagligen på grund av att jag tränat betydligt mindre än "vanligt" och tappat en del i muskelmassa. Jag tippar +3kg nu, men vi får se på fredag. Jag mår fortfarande väldigt bra och det är jag glad för.

Igår var vi UnderBARA barn-mässan i Stockholm och fick en massa bra inspiration och goodibags. Bland annat träffade vi och pratade med en tjej från Bugaboo som demonstrerade skillnaden mellan de två barnvagnar vi står emellan. Jag tror att vi har bestämt oss, men sedan är det ju det där med att välja färg och bas... Så svårt!

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress