Winter wonderland

Vilket väder denna lördag har bjudit på! Sådana här vinterdagar måste man ta vara på, så jag hoppade över dagens tänkta gympass och tog en promenad med karln istället. Vi har upptäckt Rosenforsparken som ligger bara ett stenkast från oss, så vi gick ett par varv där. Så himla vackert med snön, solen och den frusna ån. Jag blev riktigt sugen på att åka skridskor, med en matsäck bestående av varm choklad och kanelbullar. Hur mysigt? Det får kanske bli nästa vinter när jag inte har den där ömtåliga magen att bära på.

Annars har vi ägnat dagen åt att dona lite hemma och haft fikabesök av J's mamma och Nicke. Jag fick en liten leverans av mamma-kläder som jag provat ut under gårdagen på samma gång. Lika bra att passa på när svärmor har personalrabatt på H&M! Det tar annars emot lite att handla kläder som bara kommer att användas under en så begränsad tid tycker jag...

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress