Lussesemla

Bild från häromveckan, då missade jag florsockret...

Någon som testat lussesemlorna ännu? Jag gjorde ju det här för ett tag sedan, och så även igår. Vi hade pappa samt lillebror med flickvän över på fika för att fira fars dag, så det fick bli just lussesemlor eftersom jag inte hann baka. I like! Lussekatter i sig kan vara ganska torrt och tråkigt i mina ögon, men med grädde, mandelmassa och lite florsocker så blev det en helt annan grej. Fast inget slår väl en vanlig klassisk semla... Längtar redan till februari!

Annars försvann helgen illa kvickt. Lördagen bjöd på trevligt födelsedagskalas med en del av släkten och söndagen blev lugn och avslutades med ett träningspass. Jag är så glad att jag upptäckt Power-klassen och hoppas kunna köra många veckor till innan det blir dags för ett uppehåll.

Ha en fin start på veckan nu!❤️

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress