Premiärträning


Nya Actic Munktell! (Bilder lånade från Instagram).

Håll i er nu, bara EN VECKA kvar till Stockholm marathon. Jag är fortfarande snuvig och hostig emellanåt, så jag kunde inte vara mer opepp. Tyvärr. Sista träningen som skulle bli den här helgen utgår därför också och det känns ju inte direkt bättre. En vecka vila och idag var jag äntligen på gymmet igen för ett stretch-pass (Dynamic Flex). Actic har öppnat sin tredje anläggning i stan, Actic Munktell, så jag fick sällskap av Sofie för att träna och kolla in den. Riktigt fint och jag tror att jag kommer hänga där en hel del. Kul med nytt och jag gillade verkligen utsikten över ån. Källargym är inte riktigt min grej, utan jag gillar ljuset och att ha något att titta ut på när jag kör cardio. 

Ikväll blir det kalas för mamma som fyllde förra helgen, så jag ska just till att slå in presenten. Hoppas ni också får en trevlig lördag!
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress