OTH-marathon

Som den sanna tv-serie-nörd jag är, så har jag självklart den kompletta samlingen med alla nio säsonger av One Tree Hill i gömmorna. Lägligt nog så kopplade J in min Blueray-spelare häromdagen, och plötsligt har jag bästa sysselsättningen nu när jag är soffpotatis på heltid. Lite nostalgi att se om en gammal favorit från start. Lika bra nu som då. Som med Vänner eller Sex and the City, som jag för övrigt också har samlingsboxar av.

Update gällande halsflussen? Mycket bättre tack vare antibiotikan. Smärtan är nästan helt borta, men jag är fortfarande trött och orkeslös. Beviset på det är att jag faktiskt kan hänga framför tvn hela dagen utan att bli rastlös, det hade aldrig hänt i vanliga fall. Så än är jag inte hundra, men jag hoppas verkligen på att kunna jobba igen på måndag. Saknar kidsen.
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress