Papas Tapas

Igår blev det en middagsdejt med Ronja och Amanda på Papas Tapas. Jag har varit sugen på tacos i veckor nu, men min andra halva tycker inte att det är sommarmat så det har inte blivit. Därför tog jag tillfället att beställa en nacho grande. Och ja, en efterrätt också. En chokladig sådan. Top notch.

Det fina vädret verkar vara på väg bort såhär lagom till min sista semestervecka, men just idag känns det inte som att det för så mycket. Då får vi tid att lägga lite energi inomhus. Vi har byggt lite byråar dom behövs städas ur och fyllas, en lampa ska upp i sovrummet och tvättstugan behövs röjas. Även om sköna grillkvällar med vänner har varit underbart, så längtar jag faktiskt också efter en kväll i soffan med någon spännande serie eller film, så dagens utlovade regn passar mig perfekt.

Ha en bra tisdag hörni!♥

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress