Italian och yoga utomhus
Bara ben och ballerinas i januari känns alltid som en riktig lyx. Klänningen är en av mina favoriter, från Baum Und Pferdgarten. Skorna är ett av mina två par Flattered för utomhusbruk. Sköna och fina i en härlig kombo.


Temat på gårkvällens buffé var italienskt. Så mycket gott! Vi brukar vara lite anti buffé-mat, ofta smakar det inte så mycket eftersom det ska passa alla, men här är det helt okej. Himla bekvämt att äta lite när man känner för det, och slippa leta bra restauranger (även om det också såklart har sin charm). Tack vare att detta är ett vuxenhotell så kan de ju faktiskt också krydda på maten ordentligt, till skillnad från på barnhotellen. Vi är nöjda.

Nu på morgonen har jag varit på yoga, utomhus på en gräsmatta. Jag är så himla glad att jag upptäckte yoga under förra året, för det är verkligen underbart när man lär sig att uppskatta det. Man får ett lugn i kroppen som är svårt att hitta någon annanstans, och jag lämnar alltid passet med en känsla som liknar den när man fått massage. Skönt. Att sedan göra det utomhus är verkligen något extra. Actic körde ju några utomhus-pass i somras och jag håller tummarna för att det blir av även i år. Min favoritdel på hela passet är faktiskt avslappningen i slutet, när man istället för att ligga och blunda i ett mörkt rum kan ligga och kika på den klarblå himlen och molnen som rör sig. Ett sådant ögonblick som man inte riktigt vill ska ta slut.

Fin tisdag på er.
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress