Träningspodden

Ibland har man bättre dagar, ibland sämre. Just idag hade jag en måndag av den sistnämnda varianten. Blä. Allt känns blä. En härlig kombo av PMS och ett brutalt långt arbetspass. 7.00-19.30 med en halvtimmes rast. Ordet trött står skrivet i min panna känns det som. Kvällsmöten på måndagar är inte riktigt min grej.

Nu känns det faktiskt lite bättre när jag fått gnälla litegrann. Och det har hänt positiva saker under dagen också, som exempelvis min rast som jag utnyttjade till att ta en promenad. En himla härlig vana som jag börjat med sedan det blev barmark. Att få röra sig lite i frisk luft ger den där extra energikicken som behövs för att orka resten av dagen. Inte alls som att dåsa i personalrummet och kliva ut därifrån tröttare än innan rasten.
I lurarna kör jag just nu Träningspodden med Jessica och Lofsan. Älskar den, mest för deras humor samt lättsamma och sunda värderingar till träning och hälsa. Mer sådant! Sök på Träningspodden på Spotify för att lyssna.
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress