Like christmas

Det må låta ytligt, men en av de allra bästa sätten att boosta motivationen är nya träningskläder. Att känna sig snygg på gymmet eller i spåret gör det hela så mycket roligare. Problemet för mig just nu är vintern. Jag är mer än less på att springa långpass på löpbandet, så nu vill jag ut. Ut på gatorna, ut i elljusspåret. Så för att skynda på det lite så har jag klickat hem en del nya träningskläder för utomhusbruk, och det blev som en liten julafton att packa upp alla paket ikväll. 
På bilden ser ni ett pannband från Soc, löparhandskar från Asics, långärmad tröja från 2XU, löparhalsduk från Nike samt träningstrosor och ett ursnyggt set med tights och löparjacka från Röhnisch. Nu längtar jag extra mycket efter att dra på mig dojjorna och ge mig ut, kanske redan nu i helgen om vädret är på min sida (dvs isfritt).
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress