Fjärde advent

Hoppas ni haft en mysig fjärde advent!❤


Vi sov som stockar här, så det blev en sen adventsfrukost och lite städning innan vi skulle iväg på kalas för att fira pappa som fyller år imorgon. Helgen har verkligen varit toppen, men nu är jag helt slut och redo att krypa till kojs i en renbäddad säng. Bästa som finns. 

För mig är den här söndagen lite extra speciell. Jag står inför min allra sista arbetsvecka på väldigt, väldigt länge. Fem ynka arbetsdagar kvar, sedan väntar julledigt och från och med nyårsafton går jag på åtta veckors graviditetspenning innan det är dags för bebis och drygt ett års mammaledighet. Så någon gång våren/försommaren 2018 beräknas jag vara tillbaka på jobbet. Det ska bli alldeles underbart och jättekonstigt på samma gång. Tänk vad jag kommer att sakna de där ungarna!

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress