Efterlängtad helg

Den här helgen är efterlängtad! Inte bara för att det varit en ganska tung vecka på jobbet och vi har haft fullt upp kvällstid med provkörning av bilar (vi letar familjebil), amningskurser och annat smått och gott, men också för att helgen är späckad med roliga aktiviteter. 


Igårkväll var jag och Ellinor hemma hos Sofie för myskväll. Lika trevligt som vanligt och jag är så glad att jag hittat dessa fina tjejer! Sofie överraskade oss med varsin julpåse innehållande gott till blivande mammorna och gosedjur till våra kommande bebisar. Lilltjejens första!❤

Nu ska jag till att piffa till mig lite här och åka över till Madeleine och hennes lilla Nora på middag. Som sagt, en hel del roliga saker att sysselsätta sig med dessa dagar.

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress