Årsresumé 2016 - Januari-Mars

År 2016 närmar sig sitt slut och det är dags för den årliga årsresumén. Nedan följer mina highlights från det gångna årets tre första månader.

 
Januari
Årets första månad bjöd på födelsedagsfirande, hotellnatt med mysig middag på Clarion Arlanda och årets första resa - en vecka på Gran Canaria.
Fina Ronja var först ut i skaran att fylla 25
Burgare på Kitchen and table Arlanda. Riktigt härligt att spendera kvällen innan resa med att vara på plats på flygplatsen, istället för att stressa upp och åka mitt i natten.
Sangria by the pool. Gran Canaria levererade grymt väder.
Är det all inclusive så är det. Glass i stora lass!
 

Februari


Inte den roligaste månaden i mina ögon. Man är less på vintern, men våren är ännu lite för långt borta... Denna månad bjöd på halvmaraton på löpbandet, startskottet för mina dagliga rastpromenader, semlor i mängder, härlig kväll med fina kollegor, tripp till huvudstaden med mannen, krossad iPhone, sköna löprundor utomhus och så gjorde jag ett av årens bästa köp och blev med Fitbit!

 
Känslan av seger efter 21 km sprungna på löpbandet.
Här gick startskottet för mina lunchpromenader. Hundra gånger bättre än att sitta och ruttna i personalrummet.
Februari betyder semlor. Många semlor!
Mina fina kollegor, tänk vad jag kommer att sakna dem under det kommande året!
Pizzan på Panefresco missar vi aldrig när vi är i Stockholm.
Koh Phangan har också fått sig ett par besök under året.
För första gången kraschade jag en telefon. Fortfarande irriterad på mig själv för klumpigheten...
Att springa utomhus i frisk vinterluft, finns inte mycket som slår det!
Ett av årets bästa köp var helt klart min Fitbit. Så roligt att hålla koll på statistik för sömn och aktivitet.
 

Mars

Månaden då jag för andra året i rad cyklade Actics vasaloppsspinning, var på Darin-konsert med mamma, åkte på halsfluss, firade påsk och 5 år tillsammans med mannen.
Spinningcykel preppad för många timmars trampande. Sjukt roligt event för den spinningtokiga!
Darin levererade en konsert långt över förväntan.
Halsfluss önskar jag inte ens min värsta fiende. En och en halv vecka låg jag däckad...
Kanske mitt livs sämsta natt. Aldrig haft så ont i halsen tidigare.
Påskgodis tackar väl ingen nej till??
5 år tillsammans och vi har hunnit med en hel del!❤
 
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress