Over and out

Lördagen har precis slagit över till söndag och jag ska äntligen kasta mig i tempuren efter en lång dag...

Jag startade dagen på bästa (och värsta?) sätt med ett träningspass. Det finns träning och så finns det träning. Carolas Challenge-pass är definitivt av den jobbigaste sorten, men också så himla roligt. Pulsen hann inte ens gå ner mellan blocken som passet var uppdelat i och när man faktiskt började se ljuset i tunneln, ja då skulle det avslutas med fem minuter burpees. Utan att skryta så är jag rätt vass på burpees och jag gillar dem, till skillnad från många andra, men där och då var det spiken i kistan. En mysig och välbehövlig hotellfrukost på Elite tillsammans med Sofie och Ellinor hann jag med innan jag kom hem och faktiskt tog en tupplur mitt på dagen. Då är jag trött. Garanterat träningsvärk imorgon!

Godnatt på er!
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress