Swedish Grace

Ny kaffemugg inhandlad.

Hej fredag! Efterlängtad som alltid och i synnerhet när det råkar vara löningsfredag dessutom. Jag firade det med att ta cykeln ut till Tuna Park för att inhandla kaffemuggar. På frågan om jag har en muggrelaterad fetish så är svaret ja. Jag får aldrig för många. I alla fall inte av Rörstrands 30 cl-muggar för jag tycker att de är så himla goda att dricka ur. 

Just nu har Cervera en kampanj på just Rörstrands Swedish Grace-muggar (både dessa för kaffe och de något större för te) och eftersom jag spanat på färgen Ros ett litet tag så slog jag till på två. Otroligt fin rosa färg och den gör sig extra fin ihop med de jag har i färgen Sten sedan innan.

Just det, jag klickade just hem en annan sak som jag suktat efter länge. Ledtråd: ett märke jag älskar och det är relaterat till att resa. Klura på den ni, så får ni se i nästa vecka.
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress