ICanIWill


Vi är hemma och känslan är alltid densamma, borta bra men hemma bäst. Vi hade verkligen en toppenbra resa i mysiga London och att få komma iväg i några dagar var verkligen välbehövligt. Tanka energi och få tid tillsammans. Jag har fotat för glatta livet med min kamera, så på söndag får det bli en liten sammanställning av resan. Alltid roligt att kika på bilderna man tagit i efterhand. 

Nu till något helt annat! Ni vet när man får syn på något och verkligen inte kan släppa det? Det hände mig i förra veckan med träningstightsen här ovan. Roliga mönster och färger i all ära, men svart och vitt är för mig en riktig vinnare. Snyggt och lätt att matcha. Efter några dagars funderande så slog jag till och när jag kom från jobbet idag så låg de i brevlådan. Perfekta. Från icaniwill.se. Dagens träningspass blev lite extra bra.
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress