8 km

Jag hade släpat med mig träningskläder till jobbet för kunna åka direkt till gymmet och springa på löpbandet, men när jag kom ut från jobbet och slogs av det underbara höstvädret så blev det ändrade planer. Löpbandet och jag har hela vintern på oss, men det är tveksamt om det kommer att bli så många fler rundor utomhus det här året. Den chansen ville jag bara inte missa, så 8 sköna kilometer i solskenet fick det bli. Med gräslig träningsvärk i rumpa och insida lår ska tilläggas. Men det gick ändå och den friska luften gav en riktig energikick. Nu är definitivt rätt tid för löpning och powerwalks! Önskar att jag var bättre på att ge mig ut och gå för det är faktiskt väldigt skönt, men tyvärr är jag aningen för rastlös och det går lite för långsamt för min smak. Springer eller joggat hellre då...

Hoppas ni har en trevlig fredag ni också! Här väntar lite plock hemma och sedan blir det pizza och movienight med vänner.
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress