Paket från Raglady



Det fina med nätshopping är att det blir som julafton när man äntligen får hem paketen.

Hej fredag! Hoppas att ni har en bra sådan. Jag började tidigt och slutade därför också tidigt, men har hunnit med mycket ändå. Bland annat så var jag och ett par andra nya kollegor iväg och provade ut arbetskläder. Vi får ett vinterställ och ett regn/vind-ställ från kommunen nämligen. För mig blev det en beställning på en marinblå vinterjacka och röd regn/vindjacka. Byxorna i båda seten är svarta så jag tror det blir bra. Bara att vänta och se.

Något annat bra är att jag fått hem två nätbeställningar. Alltid roligt att öppna paket! Det ena innehöll sjalen från By Malene Birger och ett doftljus från Voluspa. I det andra gömde sig två nya kuddfodral till vardagsrummet som jag för visa en annan dag.
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress