Tillbaka på jobbet

Vardagen är igång! Lite skönt faktiskt. Jag är nöjd med mina tre veckor semester. Jag fick sol och bad, en hel del shopping, träning och vila. Inte tokigt alls, så nu är jag verkligen laddad för hösten. Kanske en aning sorgligt att man anser sig vara framme vid hösten redan den 27 juli, men i år är det tydligen så.

I alla fall så gick första dagen bra. Vi är inne på sista veckan av sammanslagningen på Krongatans förskola och barnantalet är fortfarande lågt, så för mig blev det till att knata "hem" till Tunavallen för att städa. Damma, tvätta leksaker och en massa sådant som egentligen är urtrist, men som måste göras. Trots att jag fick sluta tidigare så var kaffekoppen när jag kom hem en riktigt lifesaver. Det tar nog ett par dagar att komma tillbaka i normal dygnsrytm...
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress