Fina presenter
Varenda gäst som kom och firade mig på min födelsedag i fredags prickade full pott när det gäller födelsedagspresent. Jag fick känna mig riktigt bortskämd för en dag och det tackar jag verkligen för! 
 
Jimmy hade snappat upp att jag saknar en morgonrock och hittade dessutom den mysigaste jag någonsin varit med om!
Mamma prickade in min klädsmak perfekt med tre nya plagg från Holly & Whytes Lindex-kollektion.
Av mamma och pappa fick jag även Mios nya vas som jag fullkomligt älskar. Drops heter den och finns än så länge bara i ljusrosa, men kommer även i en klar variant någon gång i oktober om jag inte minns fel...
 
 ...De såg även till att jag från och med nu samlar på assietter från Villeroy & Boch's serie New wave. Tidigare har jag samlat på middagstallriken, men nu har jag en komplett uppsättning av den så då fortsätter vi med assietter.
Iittala går ju alltid hem hos mig om nu någon skulle ha missat det. Sandströms utökade min samling med nya skålar i en fin ljusblå nyans.
Det var ett litet axplock av allt fint jag fick! En annan av presenterna ska invigas så snart jag handlat och får lite tid över. Ledtråd: det har med bakning att göra.
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress