Matta till vardagsrummet
Vi hittade faktiskt mycket bra under dagen, så jag är nöjd med shoppingen. Det som stod på inköpslistan var ett skåp till hallen från Ikea och det fick vi med oss. Inne på outlet-området blev det också lite shopping. Vi båda hittade varsin jacka som vi föll för inne på Peak Performance och så hade jag tittat ut en gjutjärnsgryta på Le Creuset. 
 
Dagens mest otippade spontanköp blev en matta till vardagsrummet. Jag har absolut funderat på det och klickat runt på olika hemsidor, men mattor är svårt att köpa utan att se färg och material i verkligheten tycker jag.
"Ungefär en sådan där slätvävd matta skulle jag vilja ha till vardagsrummet, så vet du ifall du springer på en någonstans", sa jag till Jimmy och pekade på mattan Morum inne på Ikea. Det slutade med att vi köpte den i mörkgrå. Vår backup-plan om den inte skulle passa var att ha den på balkongen, men den blev faktiskt jättebra. Ibland blir spontanköp överraskande lyckade!
 
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress