Gårdagens shopping
Jag är väldigt nöjd med alla gårdagens köp, så att välja en favorit blir svårt. Den affär vi var inne allra längst i var otippat nog Lindex. Jag tror aldrig att jag haft med mig så mycket kläder in i ett provrum tidigare. Så mycket snyggt! Jag tror att plaggen som följde med hem, byxor och fina toppar, kommer att bli riktigt favoriter nu i vinter. I klädväg blev det även en löparjackan från Nike och tre par trosor från Victoria's Secret. Som jag har längtat efter att den butiken ska öppna i Sverige! Underkläderna därifrån är ju toppen.



Den sista butiken jag shoppade i var Svenskt Tenn. Vad där inne vill man inte ha i sitt hem? Galet mycket fina saker. Denna gång blev det en kudde med Estrid Ericsons elefanter och en liten Hortus-kruka i mässing.





Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress