Babyboost
Nej, ingen bebis på gång. Men jag gillar Blondinbella och har följt hennes blogg i ett antal år, så jag köpte hennes senaste bok Babyboost direkt när den släpptes. Hon beskriver den själv som boken hon saknade när hon var gravid. En peppande stöttepelare utan pekpinnar. Mycket tips och råd kring hur man kan tänka när man är i barnsvängen, men också roligt att läsa om hennes resa till att bli mamma då hon avslöjar en hel del som inte skrivits på bloggen. Rekommenderas till alla som nyligen blivit eller är på väg att bli mamma, men också till den som är nyfiken på Isabella. I alla fall gillade jag den.

Och så kan vi ju hoppas att min kära sambo tog det lite som en hint att den legat framme på vardagsrumsbordet i en vecka... Han kan behöva lite (läs mycket) tid på sig att vänja sig vid tanken tror jag.

Ronja

Har önskat mig den i julklapp ☺️

Svar: Vad bra, gillar du bloggen så gillar du nog boken! :)
None None

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress