Nytt till träningen
Jag var ner till Stadium på stan en sväng direkt efter praktiken. Dels så skulle jag byta ett par löpartights som var för små (antingen så har mina ben plötsligt blivit större eller så var det helt enkelt mindre stretch i tyget jämfört med tidigare tights jag haft i samma märke... Tror på det senare alternativet!) och sedan skulle jag hämta ut paketet med Adidas-kläder som jag beställt. Allt gick smidigt tills jag skulle visa leg för att kvittera ut paketet. Något körkort hade jag nämligen inte. Panik! Det löste sig ändå, men känslan när man letar och letar och inte kan hitta en så pass viktig grej är hemsk. Som tur var hade jag inte tappat det utan bara stoppat det i fel plånbok... Virrpanna .

Kläderna passade hur som helst utmärkt. Särskilt överraskad blev jag av sportbehån som både var skön, satt som en smäck och var betydligt snyggare än jag förväntat mig. Modellen var lite annorlunda och jag gillade det.


Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress