Hurtbullar
Halv nio ringde klockan denna mulna söndag, och då hoppade vi i våra träningskläder, åt varsin banan och gav oss ut i spåret. Femman gav vi oss på och det var premiär för Jimmy så vi höll ett lugnt tempo. För min del var det sista löprundan innan lördagens halvmara så nu ställer jag löpardojjorna på hyllan fram tills dess.

Den som har varit uppmärksam kanske har lagt märke till att jag faktiskt tränat varje dag den här veckan. Vanligtvis kör jag en eller två vilodagar, men nu är det slutspurten innan loppet så då fick det bli så, även fast det går emot mina principer. Tanken nu är att köra spinning i morgon för att få in lite kondition och intervaller och eventuellt lite bålstyrka om jag orkar med Functional moves efteråt. På tisdag blir det bodypump så att jag får köra igenom kroppen ordentligt en sista gång och sedan är det 100 % vila onsdag, torsdag och fredag. Och på lördag smäller det!

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress