Längre pass
Från och med idag är mina korta söndagspass förlängda från tre timmar till fem timmar hela sommaren. Trist eftersom man annars hinner rätt mycket innan jobbet, men två timmar när det är 100% ob ger ju betalt för fyra timmar extra så då känns det helt okej. Listan över saker jag vill köpa till lägenheten är lång, så pengar tackar jag absolut inte nej till!

Just idag laddar jag med en kopp kaffe och en Magnum mandel innan jag ska cykla iväg strax.
Madde

Spännande! Kul att se vad ni köper framöver till Lgh, finns mkt fint! Något speciellt du spanat in?

Svar: Ja det finns ju så otroligt mycket fint! Framförallt skulle jag vilja ordna en liten läshörna i kontoret så där är jag väldigt sugen på en Lamino. Och en Eames-stol till skrivbordet hade inte varit helt fel :) Sedan är det mycket småfix som hyllor och tavlor som jag är på jakt efter. Rena djungeln, men jag hoppas på att hitta något som jag/vi gillar... :)
None None

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress