Getingstick
Vi har spenderat dagen i Sundbyholm bland miljoner getingar utan större problem, men tror ni inte att jag blir stucken medan jag står och väntar på att Jimmy viker ihop filten så att vi kan åka hem? Mitt uppepå pekfingret av alla ställen. Tack gode gud för att jag inte ärvt min morfars allergi! Efter någon timme med is på så känns det ändå okej, bortsett från att det är lite rött och svider som sjutton.
 
Nu till kvällen får vi gäster och sedan blir det stan en sväng. Det är ju parkfestival i stan, så vi tänkte kolla läget där lite bara.
 
Jonna

Nästa gång det händer kan du blöta en sockerbit eller blanda strösocker med lite vatten och ha på! Då försvinner det onda på bara några minuter :) Vi ses om några veckor, Kram Jonna

Svar: Jaha vad bra! Tack för tipset :) Ses i skolan! Kram
None None

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress