Xtremefit dag 12
Dag 12 av bootcampen är överstökad och det råkar även vara den 12 september, vilket innebär att det är min födelsedag. 22 bast. Var tog alla de åren vägen?

Måste säga att jag kände mig skapligt hurtig som gick upp med tuppen för att köra ännu ett hårt träningspass i djurgårdsbacken när jag fyller år och allt. Just backträningen gick nästan ovanligt bra faktiskt, och sedan avslutades passet med specialburpees, crunches, jumping jacks med höga kickar, mountainclimber med kneeswitch, höga knän och armhävningar med knäindrag. Sist men inte minst lekte vi kull och straffet när man blev kullad var dips på en stock. 

Nu ska jag snart cykla iväg till min nya praktikplats och hälsa på. Får berätta mer om det vid ett senare tillfälle.

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress