Ännu en bra dag på jobbet
Jag hade lite ångest innan över att behöva jobba när jag inte är riktigt kry, trist att vara bland barnen och snora, hosta och vara trött... Men det gick bra! Av de fyra näsduksförpackningar jag hade med mig så använde jag så många som noll stycken, så med andra ord så blev det ännu en kanonbra dag på jobbet. Jag har fortfarande inte riktigt fattat att jag faktiskt får betalt för det här. 
 
Förresten så är alla mina tider jag lagt in att jag kan jobba den här månaden ut uppbokade, vilket känns både jättebra och lite sorgligt för jag blir fortfarande överlycklig varje gång det kommer ett bokningssms... Får hoppas att jag blir lika "poppis" i november. 

Nu ska jag fixa mat och sedan är det kör. Inte för att jag kan sjunga pga förkylningen, men jag kanske går ändå så att jag inte hamnar efter. Den som lever får se!
 
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress