Planeringsdag

Min dag har bestått av planeringsdag på förskolan, alltså inga barn. Förmiddagen var rätt så långtråkig för min del eftersom den mest bestod av prat som jag inte direkt kunde delta i, men eftermiddagen blev lite roligare för då fick jag klippa, klistra och laminera fram- och baksidor till fina avslutningspärmar åt de barn som slutar till sommaren. Jag är inte direkt en pysselmänniska men det var faktiskt inte så tokigt att knepa och knåpa litegrann. Fast jag saknade barnen så det blir nog hundra gånger roligare i morgon!

Nu har jag slagit mig ner i en solstol på uteplatsen och ska läsa en stund innan det är dags för träning. Annars när man drunknar i studentlitteratur så har jag ingen ork att läsa vanliga böcker, men nu passar jag på. Hann med en hel bok förra veckan faktiskt.

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress