Omotiverad
Det är sällan jag är omotiverad att träna, men idag är en sådan dag. Vädret är för tillfället ganska kasst, jag är trött efter åtta timmars praktik och jag är lite allmänt risig. Som tur är så är det inget fel på min envishet så jag tänker ge mig ut på en löprunda ändå. Tog till och med på mig löparkläderna direkt när jag kom hem så nu finns det ingen återvändo. I med Celsiusen och ut bara! Jag hade tänkt springa milen eftersom jag tyckte att det passade bra eftersom det är exakt en månad till åvarvet idag, men jag känner mig inte riktigt i form för det så jag kör min slagsta-runda på ca 6 km istället tror jag. Bättre än inget!

Förresten så bestämde jag och mannen just en extremt rolig grej. Det involverar sol och värme kan jag ju avslöja. Berättar mer senare för nu måste jag ut och röra på fläsket innan jag hinner ångra mig.

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress