Lärandemiljödag

Kvart över sex skulle dagens sista barn gå hem idag, så vi blev SÅ ledsna när föräldern kom strax efter klockan fem istället och vi kunde stänga och gå hem strax över en timme tidigare. Ibland har man tur!

Dagen i övrigt har varit bra den med. Det var ju lärandemiljödag (en dag per termin som man blir barnfri och kan ägna åt miljön på avdelningen) så vi fixade en massa på avdelningen och sådär. Jag har kramp i ena tummen efter att ha vässat miljoner pennor och lite smått ont i ryggen efter att ha stått böjd och målat ett rör blått. Men fint blev det!

Nu tänkte jag sticka ut och springa min vanliga runda. Känner att det inte lär bli någon rekordtid. Ärligt talat är jag glad om jag överhuvudtaget tar mig runt i den här värmen...

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress