I väntan på Eurovision

Min man är dödsbakis sedan gårdagens jobbpartaj, så han önskade pizza till middag efter att jag slutat jobba. Riktigt gott. Bra sätt att fira att jag just jobbat mitt sista arbetspass för månaden. Jag ligger nämligen på gränsen till att tjäna lite för mycket det här halvåret så jag var tvungen att göra mig av med mina två tider nästa helg. Tyvärr tror jag att de här tre dagarna jag just jobbade redan har sabbat det... Får se när lönespecen kommer i juni.
Det ska i alla fall bli himla skönt att vara ledig en hel helg med tanke på att jag i princip har heltidspraktik att orka med också.

För tillfället inväntar jag Eurovision. Min kära är som sagt lite bakis så han är inte mycket till sällskap. Han halvsover i mitt knä och muttrar över att min mage låter och att mina höftben får hans öron att domna.

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress