I mitt livs form
För två veckor sedan sprang jag min vanliga löprunda på 5 km på 25 minuter och 47 sekunder och var hur nöjd som helst. Jag tror att det var mitt personbästa faktiskt. Målet jag ville uppnå innan Å-varvet var att springa 5 km på under 25 minuter och alltså skulle jag behöva förbättra mig med minst 47 sekunder. Idag, två veckor senare, sprang jag på den här tiden:


Hur jäkla sjukt är det inte att förbättra sig 1 minut och 47 sekunder?? Direkt efter en förkylning och med gårdagens mördarcrossfit i bagaget dessutom. Snacka om att jag är i mitt livs form just nu! Både när det gäller styrka och kondition. Jag har faktiskt aldrig känt mig så stark, vältränad eller uthållig förut, och då har jag ändå tränat hårt så länge jag kan minnas. Så himla skön känsla!
 
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress