Lunchpaus
Nu är det dags för lunch så jag tar en paus från skrivande och svänger ihop lite pasta med tonfiskröra som jag tänker äta framför tvn. Peppar, peppar så känns det faktiskt inte så pissigt med hemtentan längre. Jag har kommit en bit nu (1712 ord av ca 3500 vilket motsvarar 3 sidor av ca 5-6, plus bilagan på drygt en sida som jag skrev igår) och även om jag fortfarande inte har en susning om ifall jag skriver ens i närheten av rätt eller inte så känns det ändå bra att det har lossnat lite. Tar någon timmes paus nu och sedan blir det ett par timmars skrivande till innan jag ska iväg på annat. Jag har morgondagen på och torsdag fram till kl. 16 på mig så jag tror nog att det ska gå vägen till slut...

Som vanligt när jag skriver tenta så använder jag mig av hela köksbordet (Jimmy blir tokig...).
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress