Lättirriterad

Då var dagens bodypump-pass avklarat och det var lika kul som vanligt. En grej som kan störa mig ibland är när man kommer in i träningssalen tidigt, tar en plats längst bak, plockar fram alla redskap, sitter där och väntar på att passet ska börja medan salen fylls mer och mer och när det är ca 5 minuter till start så kommer den någon typ och klämmer in sig mellan mig och väggen där det är tänkt att jag ska stå även fast det finns plats framför. Det komiska i det hela är ju att sedan kommer frågan "skulle du kunna flytta fram lite?". Jag känner lite att om man så gärna vill vara längst bak så kanske man ska komma i god tid eftersom det är de platserna som går åt först. Tjejen idag hänvisade jag till den tomma luckan framför mig och när hon såg skeptisk ut och stod kvar så sa jag rätt och slätt att hon fick lov att flytta på sig för att jag annars inte skulle få plats att göra utfall och benböj utan att snubbla på hennes saker. Känner mig lättirriterad idag, men det måste man ju också vara ibland.

Nu är proteinshaken på väg ner i magen och sedan blir det proteinpannkakorna som blev över igår till lunch framför onsdagens Grey's-avsnitt.

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress