Idag var jag uppe tidigt och har redan varit på först Coop Forum och sedan Hemköp. Det blev lite handlat på Coop inför morgondagen när Fia och Robban ska komma över och äta middag och sedan hämtade jag paket på Hemköp. Måste säga att kontrasterna mellan de två ställena var rätt stora. På Coop var det i princip minst en människa som jobbade där i varje gång (träffade till och med på Ronja) och när man kom fram till kassorna så var det fler kassor öppna än vad det var kunder just då, men när jag sedan kommer till Hemköp där jag bara skulle ha två förpackningar glass så var det två kassor öppna och köerna ringlade sig genom hela butiken vilket gjorde folk ganska irriterade. Fattar inte varför man inte ropar på en kassa till i den situationen... Ursäkta språket men jag tycker att det är riktigt jävla dåligt. Utan kunder - ingen butik, så gör kunderna nöjda för sjutton!

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress