Back to business
Jag inser ju själv att det låter jättetöntigt, men jag mår verkligen dåligt över att jag inte tränat sedan förra fredagen (alltså 6 dagar utan träning). Det är svårt att förklara för någon som inte tränar, men för mig är det liksom inte ett måste, en hobby  eller något jag gör för att hålla mig i form utan det är mer en livsstil. Det har blivit en sådan stor del av min vardag att det kommer helt naturligt och jag behöver aldrig någonsin tvinga mig att gå till gymmet för jag tycker att det är så himla roligt och skönt både under själva passet och efteråt så det är bara något jag gör utan att tänka. Jag fungerar liksom inte utan det. Efter bara 6 dagar känner jag mig redan mycket tröttare och segare i kroppen och har betydligt mycket mindre energi mot vad jag brukar. Dessutom blir jag rastlös och uttråkad av att inte röra på mig.
Så ja, jag tycker att det är skitjobbigt med en vecka utan träning och idag kunde jag inte hålla mig längre. Jag orkade ju jobba igår och i natt var första natten som jag klarat att sova hela natten utan att ta nässpray så då räknar jag mig själv som frisk. 

Det kommer en liten recension av nya bodypump-programmet om en liten stund. Lunch står närmast på schemat just nu!


Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress