Utvilad och redo för vardagen
Då var man tillaka till vardagen. Kylskåpet ekade tomt i morse, så det blev en lite halvdan frukost och sedan fick jag åka och handla samt hämta mitt paket med Under Armour-kläderna jag beställde. T-shirt, linne, shorts och keps innehöll det och allt var faktiskt över förväntan måste jag säga. Bra storlekar och väldigt sköna material. Det ska bli kul att provträna i dem sedan.

På tal om träna så har jag hunnit med det också. 60 minuter bodypump efter hela 4 dagar vila. Konstigt nog så gick det som en dans. Jimmys teori är att det var på grund av att alla kolhydrater vi käkat när vi varit borta har laddat upp energireserverna ordentligt och det kanske han har rätt i. Oavsett så är det skönt att komma igång igen, ordentligt utvilad och redo för nya utmaningar. Om exakt en månad drar Xtremefit igång och jag är så sjukt laddad!

 
 
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress